• Impero ArtePrestiż, etyka i standardy zawodowe
  • Impero ArtePrestiż, etyka i standardy zawodowe
  • Impero ArtePrestiż, etyka i standardy zawodowe
  • Impero ArtePrestiż, etyka i standardy zawodowe
  • Impero ArtePrestiż, etyka i standardy zawodowe
 

ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI:


Obsługa Klienta

 

OBSŁUGA WŁAŚCICIELI / MIESZKAŃCÓW

  • zapewnienie informacji o sprawach Nieruchomości wspólnej (osobiście, telefonicznie, pocztą email, za pomocą strony internetowej)
  • zapewnienie informacji o rozliczeniach finansowych poszczególnych właścicieli lokali, w tym także przez internet (każdy właściciel posiada swój login i hasło)
  • zapewnienie dyżuru administratora na terenie Nieruchomości
  • przyjmowanie zgłoszeń, wniosków i uwag oraz prowadzenie korespondencji
  • wystawianie niezbędnych zaświadczeń

 
OBSŁUGA KONTRAHENTÓW

  • kontrola rzetelności wykonywania usług przez kontrahentów
  • koordynacja zadań pomiędzy wieloma wykonawcami
  • wydawanie poleceń wykonawcom
  • przyjmowanie zgłoszeń, wniosków i uwag oraz prowadzenie korespondencji
  • wystawianie niezbędnych zaświadczeń

 
Obsługa formalno-prawna 

  • rejestracja Wspólnoty w urzędach, założenie rachunku bankowego
  • protokolarne przejęcie nieruchomości wraz z dokumentacją od dotychczasowego posiadacza, w przypadku stwierdzenia braków podjęcie odpowiednich działań 
  • opracowanie zapytań ofertowych, weryfikacja dostawców, przygotowywanie, negocjowanie i zawieranie umów bądź przygotowanie do akceptacji przez Zarząd
  • zapewnienie ubezpieczenia budynków oraz egzekucja szkód z polisy
  • prowadzenie i aktualizowanie listy właścicieli wraz z udziałami, danymi kontaktowymi, oświadczeniami, deklaracjami
  • opracowywanie projektów uchwał oraz zbieranie podpisów pod uchwałami
  • realizacja zadań wynikających z uchwał właścicieli lokali lub decyzji uprawnionego organu
  • opracowanie niezbędnych regulaminów porządkowych i organizacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • organizowanie i przechowywanie dokumentacji
  • zgłaszanie odpowiednim podmiotom wykrytych wad fizycznych nieruchomości oraz koordynowanie procesu dochodzenia naprawy usterek, szczególnie w okresie gwarancji i rękojmi
  • odbiór przesyłek pocztowych

 
Obsługa finansowo-księgowa

  •  ewidencjonowanie przychodów i kosztów, zobowiązań oraz wpłat właścicieli i kontrahentów
  • sporządzanie naliczeń dla właścicieli zgodnie z podjętymi uchwałami
  • naliczanie odsetek z tytułu nieterminowych wpłat, wystawianie noty odsetkowej
  • rozliczanie kosztów zużycia mediów, wystawianie zawiadomień
  • wystawianie rachunków, faktur, not dla właścicieli i kontrahentów
  • definiowanie przelewów bankowych
  • wystawianie zawiadomień o wysokości opłat dla właścicieli
  • prowadzenie kartoteki księgowej każdego właściciela
  • sporządzanie rozliczeń, deklaracji i innych dokumentów do urzędów, występowanie przed organami administracji publicznej (na podstawie odpowiedniego pełnomocnictwa)
  • sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego oraz innych sprawozdań i deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • przechowywanie dokumentacji księgowej

 
Obsługa techniczna

  • zapewnienie dostawy mediów, nadzoru nad wywozem nieczystości oraz innych usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania nieruchomości
  • zapewnienie bieżącej konserwacji oraz remontów budynków, ich pomieszczeń, urządzeń technicznych, elementów małej architektury
  • zapewnienie usuwania awarii i ich skutków
  • zapewnienie utrzymania porządku i czystości pomieszczeń oraz terenu służącego do wspólnego użytku
  • zapewnienie pielęgnacji terenów zielonych
  • zapewnienie właściwej organizacji ruchu na drogach wewnętrznych
  • zlecanie kontroli oraz przeglądów okresowych budynków i instalacji przewidzianych przepisami prawa
  • dokonywanie bieżących przeglądów gospodarskich części wspólnych nieruchomości 
  • założenie i prowadzenie książki obiektu budowlanego, książki prac konserwacyjnych
  • opracowywanie i wdrażanie planu remontowego

 
Konserwacja i pogotowie techniczne

Posiadamy wykwalifikowany zespół inżynierów oraz specjalistów z doświadczeniem w eksploatacji urządzeń i instalacji:

  • zimnej i ciepłej wody użytkowej
  • centralnego ogrzewania
  • węzła cieplnego i kotłowni
  • kanalizacyjnej
  • wentylacji
  • elektrycznej
  • niskoprądowej (domofony, kontrola dostępu, monitoring wizyjny, telewizja osiedlowa)
  • przeciwpożarowej
  • ogólnobudowlanej

W ramach stałej obsługi technicznej zapewniamy usługę pogotowia technicznego, która gwarantuje szybkie interwencje w nagłych awariach.

Sprawozdawczość i doradztwo

  •  opracowanie i wdrożenie planu gospodarczego
  • przygotowywanie okresowych sprawozdań i raportów
  • badanie opinii mieszkańców, opracowywanie i przeprowadzanie ankiet
  • troska o powiększanie dochodów Wspólnoty, w szczególności stanowiących pożytki z nieruchomości wspólnej
  • koordynacja działań pomiędzy sąsiednimi Wspólnotami oraz organami samorządowymi (np. uzgodnienia w zakresie planu zagospodarowania przestrzennego, poprawy warunków komunikacji drogowej, etc.)

 

 POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI:
  •       sprzedaż, kupno, najem, wynajem, dzierżawa,
  •       doradztwo inwestycyjne i prawne,
  •       kompleksowa obsługa transakcji,
  •       analizy rynkowe,
  •       wyceny nieruchomości,
  •       obsługa przedsięwzięć developerskich,
  •       pośrednictwo finansowe - specjalistyczne doradztwo oraz pomoc w uzyskaniu kredytów.

 
   
  Projekt i wykonanie: NSoft S.A. 2010 Strona główna | O firmie | Nasza oferta | Niezbędne dokumenty | Kontakt